همهی شما به این وبینار دعوتید
مفهوم چرخه عمر محصول نشان میدهد که یک محصول از چهار مرحلهی تکاملی از ابتدای معرفی به بازار تا ترک بازار عبور میکند. این مراحل شامل معرفی، رشد، بلوغ و کاهش هستند. همچنان که یک محصول از چهار مرحلهی چرخه عمر پیشروی میکند، سطوح سود را تغییر میدهد و باید استراتژیهای مختلفی بکار رود تا موفقیت مداوم محصول تضمین گردد.
از این رو در وبینار “چرخهی عمر محصول چیست و چه مراحلی دارد” سعی بر آن داریم که دانش پژوهان را در جهت تبدیل شدن به یک مدیر محصول خوب همراهی کنیم. در این مسیر افراد به طور کامل با مدیریت محصول آشنا شده و میتوانند در نهایت آموختههای خود را در محیط کاری واقعی بکار گیرند.
مخاطبان دوره
-
دانشجویان و فارغالتحصیلان رشتههای مهندسی صنایع، مدیریت، MBA، مهندسی کامپیوتر، مهندسی نرمافزار و دیگر رشتههای مهندسی
-
افرادی که در موقعیتهای شغلی مرتبط مثل مدیر پروژه، کارشناس محصول، مدیر محصول، کارشناس توسعه کسب و کار و غیره مشغول به فعالیت بوده و به دنبال ارتقا جایگاه شغلی خود هستند.
-
افرادی که به کارهای پویا، پرچالش و مدیریتی علاقمند هستند.
-
افرادی که به دنبال موقعیت شغلی جذاب و آیندهدار برای کار یا تحصیل در ایران و خارج از کشور هستند.
سر فصلهای دوره
-
مدیریت محصول چیست؟
-
مدیر محصول چه نقشی در سازمان ایفا میکند؟
-
مدیر محصول به چه مهارت هایی نیاز دارد؟
-
چرخه عمر محصول چیست؟