اطلاعیه شماره ۳ مصاحبه دکتری مهندسی صنایع سال ۱۴۰۰

 | تاریخ ارسال: 1400/3/22 | 

اطلاعیه شماره ۳ مصاحبه دکتری مهندسی صنایع سال ۱۴۰۰



قابل توجه آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیلی در روز چهارشنبه نوزده خرداد از مصاحبه جامانده اند. فردا یکشنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه ساعت ۹ الی ۱۰ مصاحبه آنلاین جبرانی برگزار می گردد. دقت بفرمایید که با توجه به محدودیت های زمانی چنانچه داوطلبی مصاحبه فردا را نیز از دست بدهد به معنی انصراف از مصاحبه تلقی خواهد شد و برای ایشان غیبت منظور خواهد شد. برای آگاهی از چگونگی برگزاری آنلاین مصاحبه به اطلاعیه های قبلی دانشکده مراجعه بفرمائید. برای شرکت در جلسه حتما با میکروفون و وبکم فعال در آدرس ذیل در بازه زمانی فوق الذکر حضور داشته باشید

https://meetings.aut.ac.ir/waiting_room

 

داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه آنلاین را دارند بایستی مجهز به میکروفن (هدست) و وبکم باشند و اصل مدارک هویتی و سوابق آموزشی و پژوهشی را در هنگام مصاحبه در نزد خود داشته باشند. داوطلبان لازم است به نصب برنامهAdobe Connect  از لینک زیر اقدام نمایند و نصب برنامه و سایر تجهیزات را به روز مصاحبه موکول ننمایند. بدیهی است بدلیل ماهیت مجازی مصاحبه، عدم حضور به موقع دوطلبان در اتاق انتظار، کوتاهی در مهیا کردن اینترنت پر سرعت،تجهیزات و برنامه های مورد نیاز، موجب لغو نوبت دهی مصاحبه آنان خواهد شد. لازم به تذکر است که حتما از دسکتاپ (لپ تاپ یا پی سی) برای شرکت در جلسه مصاحبه استفاده نمایند.

برای شرکت در جلسه مصاحبه حتماً از اپلیکیشن Adobe Connectو گزینه  Open in Applicationاستفاده شود و از گزینه Open in Browser استفاده نفرمائید. برای ورود به اتاق انتظار به عنوان  Guest وارد شوید و در قسمت Name نام خانوادگی خود را به انگلیسی قید کنید.

لینک دانلود نرم افزار:
3046/نرم-افزارها/aut.ac.ir/page

جهت آگاهی از نتایج مرحله اول؛ اطلاعیه بعد از برگزاری مصاحبه را، در همین وبسایت دنبال نمائید.

با آرزوی موفقیت
معاونت تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی صنایع

ساعت ۹ الی ۱۰

نام خانوادگی

نام

شماره

پرونده

ردیف

روهینا

محمد

۱۹۱۴۳

۱

باصری

سمیه

۱۸۳۲۴

۲

مالمیرآورزمانی    

امیرمحمد  

۱۶۹۵۹

۳

یاراحمدی

علی

۱۸۷۱۱

۴

نقدی زارچ

مرتضی

۱۸۷۶۷

۵

شاه صفی

سروش

۱۷۲۰۱

۶

احمدیان

کوروش

۱۷۹۱۷

۷

جهانگیرزاده

آرزو

۱۷۳۱۴

۸

 

 


دفعات مشاهده: 3658 بار   |   دفعات چاپ: 132 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر