کارگاه مدیریت ثروث مبتنی بر الگوریتم و هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1398/10/8 | 
کارگاه مدیریت ثروت مبتنی بر الگوریتم هوش مصنوعی توسط دانشکده مهندسی صنایع و سیستم های مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت توسعه فناوری تحلیل گر امید برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر اکبر اصفهانی پور رئیس دانشکده مهندسی صنایع و سیستم های مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر در کارگاه مدیریت ثروت مبتنی بر الگوریتم و هوش مصنوعی گفت: این دانشکده به عنوان اولین دانشکده مهندسی صنایع در کشور که دوره مهندسی مالی را در مقطع کارشناسی ارشد طراحی و اجرا نموده است،  فعالیت های آموزشی و پژوهشی مختلفی در زمینه بازارهای مالی، مدیریت و تحلیل ریسک های مالی،  سیستم های بانکی و سایر موضوعهای مرتبط با مهندسی مالی انجام داده است.
وی افزود: اولین دوره DBA مالی در این دانشگاه برگزار شده است که این کارگاه تخصصی مکمل این دوره آموزشی است.
رئیس دانشکده مهندسی صنایع و سیستم های مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: در کارگاه مدیریت ثروت مبتنی بر الگوریتم و هوش مصنوعی بالغ بر ۱۵۰ نفر از فعالان بازار سرمایه و حوزه بانکی کشور ثبت نام کرده اند که به علت محدودیت فضا ثبت نام متوقف شده است.
دکتر اصفهانی پور عنوان کرد: مهندسی مالی موضوعی جدید در دنیا به شمار می رود که در این حوزه فعالیت های متعددی می توان انجام داد.
وی اظهار داشت: امروزه حجم بسیاری از معاملات در بستر معاملات الگوریتمی انجام می شود که این امر نشان می دهد این موضوع یکی از موضوعات جذاب و رو به رشد است.
رئیس دانشکده مهندسی صنایع و سیستم های مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در کشور ما نیز موضوع معاملات الگوریتمی آغاز شده و برای توسعه این حوزه نیز آیین نامه ها، قوانین و مقررات مربوطه تدوین و مصوب شده است.

دفعات مشاهده: 1299 بار   |   دفعات چاپ: 201 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر