جشن دانشجویان نو ورود

 | تاریخ ارسال: 1402/10/25 | 

جشن دانشجویان نو ورود دانشکده مهندسی مواد و متالورژی، روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار شد. این مراسم به همت رئیس دانشکده مهندسی مواد و متالورژی و شورای صنفی این دانشکده برگزار شد. دکتر کتابچی در جشن دانشجویان نو ورود تاکید کرد: برنامه جشن دانشجویی از ضروریات دانشگاه است و باعث شور و نشاط دانشجویی می‌شود. دانشگاه باید با نشاط، پرشور، پویا و فعال باشد. امیدآفرینی در دانشگاه باید در عمل وجود داشته باشد و فضای دانشگاه باید یک فضا باز برای فعالیت‌های سیاسی ، فرهنگی و ورزشی با نگاه تعاملی باشد. وی در ادامه تصریح کرد: دانشجویان و اساتید اختلاف نظر و سلیقه را به رسمیت بشناسند و به یکدیگر احترام بگذارند. ازطرف دیگر، هر کسی نسبت به مسئولیتی که دارد، باید پاسخ‌گو باشد و این مسئولیت‌پذیری باید در جامعه نهادینه شود. رئیس دانشکده مهندسی مواد و متالورژی در پایان سخنان خود، به دانشجویان دوری از کذب و روی آوردن به صدق را توصیه کرد.
مهندس نوید فرخی مدیرعامل محترم شرکت آسکو بین الملل و حامی مالی این مراسم، از نقش‌های صنعت‌گران، مهندسین و دانشجویان در آینده کشور نام برد و در ادامه گفت: فضای رقابت بر پایه علم و دانش همواره وجود دارد و باید در یک فضای ممتاز علمی که همین دانشگاه است، برای ایجاد فضایی که بتوان گره‌ها را باز کرد، تلاش کنیم.
مهندس عامری از دانش‌آموختگان موفق دانشکده مهندسی مواد و متالورژی در جمع دانشجویان نو ورود این دانشکده به معرفی این رشته استراتژیک و مهم پرداخت و گفت: رشته مهندسی مواد برای آینده مسیرساز است و می‌تواند یک انقلاب ایجاد کند.
از دیگر بخش‌های این مراسم می‌توان به اجرای قطعات موسیقی و پخش ویدئوکلیپ با موضوع تحصیل در دوران کرونا اشاره کرد.
در آخرین بخش از این مراسم، دانشکده مهندسی مواد و متالورژی از دانشجویان رتبه‌دار در بیست و ششمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور و هم‌چنین دانشجویان ممتاز تحصیلی تقدیر به عمل آورد.
در پایان مراسم، دانشجویان نو ورود با اساتید دانشکده عکس یادگاری گرفتند و هدایای خود را دریافت کردند.


 

                                 




CAPTCHA